Klinkende cijfers voor DP-DHL door e-commerce en luchtvracht

Pakket en logistiek

Deutsche Post DHL (DP-DHL) zag over tweede kwartaal de nettowinst met 15% stijgen naar 525 miljoen euro op een licht gestegen omzet van 16 miljard euro (+3%). Daarbij noteerden alle vijf de werkmaatschappijen (post & pakket, expres, expeditie, contractlogistiek en e-commerce) positieve resultaten.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Klinkende cijfers voor DP-DHL door e-commerce en luchtvracht | NT

Klinkende cijfers voor DP-DHL door e-commerce en luchtvracht

Pakket en logistiek

Deutsche Post DHL (DP-DHL) zag over tweede kwartaal de nettowinst met 15% stijgen naar 525 miljoen euro op een licht gestegen omzet van 16 miljard euro (+3%). Daarbij noteerden alle vijf de werkmaatschappijen (post & pakket, expres, expeditie, contractlogistiek en e-commerce) positieve resultaten.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu