Netcongestie frustreert zero-emissiezones en vraagt om actie

Commentaar

2024 wordt het jaar waarin gemeenten laten zien hoe vastberaden ze zijn vast te houden aan de zero-emissiezones voor vrachtverkeer. Daarbij zal overal de vraag rijzen: hoe redelijk is het om als lokaal bestuur zo’n zone per 1 januari 2025 in te voeren als er sprake is van netcongestie en de lokale transportondernemers in de praktijk eigenlijk geen andere keus hebben dan diesel?

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Netcongestie frustreert zero-emissiezones en vraagt om actie | NT

Netcongestie frustreert zero-emissiezones en vraagt om actie

Commentaar

2024 wordt het jaar waarin gemeenten laten zien hoe vastberaden ze zijn vast te houden aan de zero-emissiezones voor vrachtverkeer. Daarbij zal overal de vraag rijzen: hoe redelijk is het om als lokaal bestuur zo’n zone per 1 januari 2025 in te voeren als er sprake is van netcongestie en de lokale transportondernemers in de praktijk eigenlijk geen andere keus hebben dan diesel?

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu