Nieuwe spoortarieven beter voor Rotterdam… vooral voor de binnenvaart en het wegvervoer!

Naar de datum van 1 juli jongstleden werd door vele belanghebbenden in het containervervoer per spoor reikhalzend uitgekeken. Het Maritime Container Network (MCN), in 1988 als commercieel en operationeel vertegenwoordiger aangesteld voor het maritieme containervervoer per spoor tussen Duitsland en de Benelux- en de Noordduitse havens, viel door ruzie uiteen. Voor de Beneluxhavens die niet alleen onder MCN, maar al sinds jaar en dag met stige vormen van spoortariefdiscrimina

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Nieuwe spoortarieven beter voor Rotterdam… vooral voor de binnenvaart en het wegvervoer! | NT

Nieuwe spoortarieven beter voor Rotterdam… vooral voor de binnenvaart en het wegvervoer!

Naar de datum van 1 juli jongstleden werd door vele belanghebbenden in het containervervoer per spoor reikhalzend uitgekeken. Het Maritime Container Network (MCN), in 1988 als commercieel en operationeel vertegenwoordiger aangesteld voor het maritieme containervervoer per spoor tussen Duitsland en de Benelux- en de Noordduitse havens, viel door ruzie uiteen. Voor de Beneluxhavens die niet alleen onder MCN, maar al sinds jaar en dag met stige vormen van spoortariefdiscrimina

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu