Marktleider
Tapas vervolgt: ‘Door deze groei en focus op verdere digitalisering zijn wij van plan ons productaanbod uit te breiden, waardoor wij onze positie kunnen veranderen van aanbieder van tolheffingsdiensten naar aanbieder van volledige vlootoplossingen voor de vrachtwagen-transportsector. Onze ervaring met het bouwen van superieure digitale oplossingen in de tolheffingssector zal tot uiting komen in de aanvullende producten die wij zullen aanbieden. Wij zullen onze diensten uitbreiden met onder meer energieoplossingen voor vrachtwagens met de nadruk op schone energie. Met onze zelfbedieningsportalen, die gericht zijn op een superieure gebruikerservaring, kunnen wij aanvullende diensten digitaal implementeren, waardoor het voor wagenparkbeheerders eenvoudiger wordt om tol en aanvullende diensten te beheren, iets dat wij nastreven met de missie van ons bedrijf.’
Hoe ziet u de situatie van de sector in Europa volgend jaar?
‘De wereld bevindt zich momenteel in een onzekere situatie als gevolg van de energiecrisis in Europa. Desondanks gaat het goed met MSTS Tolls en voelen wij geen directe schadelijke gevolgen. Wij zijn als bedrijf veerkrachtiger geworden en beter voorbereid op onvoorziene situaties. Wij zijn ons meer bewust van onze omgeving en de markt waarop we actief zijn en dit heeft onze besluitvorming beïnvloed. In het licht van dit alles zijn wij zeer gedreven om onze klanten te helpen de oplossingen te vinden die nodig zijn voor hun bedrijfscontinuïteit. Op het gebied van tolheffing zal volgend jaar een belangrijk jaar worden met de uitbreiding van de EETS-dekking naar extra domeinen.’
Heeft u wensen voor volgend jaar?
‘Zeker, dat de crisis tot een einde komt en de economie stabiliseert. Dat het ondernemingsklimaat gunstiger wordt. Wat betreft mijn wensen voor MSTS Tolls: dat we ons groeipad kunnen voortzetten door de constante ontwikkeling van onze platforms en klantervaring en dat we onze doelstelling kunnen waarmaken om te veranderen van een aanbieder van product-/puur tolbeheer naar een bedrijf dat ervaring opbouwt voor onze klanten.’