Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De Renault Premium Route 40-tons trekker/oplegger type 450.19T heeft testgereden op het 610 km lange en veeleisende Transport Echo Ardennenparcours. De Premium is niet echt een ‘primus’ op het vlak van verbruik, maar als truck-voor-alle-dag staat hij best z’n mannetje tussen een DAF CF, Mercedes Axor, Iveco Active Day, om maar enkele van z’n concurrenten te noemen.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Anders: n.l. de sneeuw!! Het lijkt wel of de wereld vergaat, zoveel onbegrip bij de mensen. Hoe is het mogelijk dat juist de bedrijventerreinen zó moeilijk bereikbaar zijn? Daar waar je zou verwachten dat in ieder geval de sneeuw geruimt wordt. Dan doet de overheid het toch beter, getuige de inmiddels mooie schone wegen.
Herstellende van de griep en de crisis ook weer overleefd. Maar ons Camielke, die zo lekker doorpakt bij de aanleg van wegen, is hopelijk een blijvertje. De nieuwe, geheel verbeterde, Balkenende.
Het jaar van de overblijvers. Zwakke bedrijven legden het loodje of moesten met kunst en vliegwerk overeind worden gehouden, zie bijvoorbeeld Hapag-Lloyd. Gelukkig waren er ook heel veel bedrijven die zich er prima doorheen wisten te slaan en zelfs met nieuwe diensten op de markt kwamen. Daar moeten we het de komende jaren van hebben. En van Camiel, natuurlijk.
Het begin van de start van nieuwe logistiek. De ontdekkingen voor de transport met toekomst mogelijkheden en de strijd voor een beter milieu te rechtvaardigen.
Met je hoofd blijven werken en zoeken en niet kijken naar de crisis en z´n gevolgen de marktveranderd altijd maar niet alleen door de crisis.