Test: Renault Premium 40-tons trekker/oplegger type 450.19T

De Renault Premium Route 40-tons trekker/oplegger type 450.19T heeft testgereden op het 610 km lange en veeleisende Trans­port Echo Ardennenparcours. De Premium is niet echt een ‘primus’ op het vlak van verbruik, maar als truck-voor-alle-dag staat hij best z’n mannetje tussen een DAF CF, Mercedes Axor, Iveco Active Day, om maar enkele van z’n concurrenten te noemen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Anders: n.l. de sneeuw!! Het lijkt wel of de wereld vergaat, zoveel onbegrip bij de mensen. Hoe is het mogelijk dat juist de bedrijventerreinen zó moeilijk bereikbaar zijn? Daar waar je zou verwachten dat in ieder geval de sneeuw geruimt wordt. Dan doet de overheid het toch beter, getuige de inmiddels mooie schone wegen.

Geplaatst door: Jan de Vries op

Herstellende van de griep en de crisis ook weer overleefd. Maar ons Camielke, die zo lekker doorpakt bij de aanleg van wegen, is hopelijk een blijvertje. De nieuwe, geheel verbeterde, Balkenende.

Geplaatst door: Margot Henderson op

Het jaar van de overblijvers. Zwakke bedrijven legden het loodje of moesten met kunst en vliegwerk overeind worden gehouden, zie bijvoorbeeld Hapag-Lloyd. Gelukkig waren er ook heel veel bedrijven die zich er prima doorheen wisten te slaan en zelfs met nieuwe diensten op de markt kwamen. Daar moeten we het de komende jaren van hebben. En van Camiel, natuurlijk.

Geplaatst door: Diederik van den Abeelen op

Het begin van de start van nieuwe logistiek. De ontdekkingen voor de transport met toekomst mogelijkheden en de strijd voor een beter milieu te rechtvaardigen.

Met je hoofd blijven werken en zoeken en niet kijken naar de crisis en z´n gevolgen de marktveranderd altijd maar niet alleen door de crisis.

Geplaatst door: R.W. van der Burg op
Test: Renault Premium 40-tons trekker/oplegger type 450.19T | NT

Test: Renault Premium 40-tons trekker/oplegger type 450.19T

De Renault Premium Route 40-tons trekker/oplegger type 450.19T heeft testgereden op het 610 km lange en veeleisende Trans­port Echo Ardennenparcours. De Premium is niet echt een ‘primus’ op het vlak van verbruik, maar als truck-voor-alle-dag staat hij best z’n mannetje tussen een DAF CF, Mercedes Axor, Iveco Active Day, om maar enkele van z’n concurrenten te noemen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Anders: n.l. de sneeuw!! Het lijkt wel of de wereld vergaat, zoveel onbegrip bij de mensen. Hoe is het mogelijk dat juist de bedrijventerreinen zó moeilijk bereikbaar zijn? Daar waar je zou verwachten dat in ieder geval de sneeuw geruimt wordt. Dan doet de overheid het toch beter, getuige de inmiddels mooie schone wegen.

Geplaatst door: Jan de Vries op

Herstellende van de griep en de crisis ook weer overleefd. Maar ons Camielke, die zo lekker doorpakt bij de aanleg van wegen, is hopelijk een blijvertje. De nieuwe, geheel verbeterde, Balkenende.

Geplaatst door: Margot Henderson op

Het jaar van de overblijvers. Zwakke bedrijven legden het loodje of moesten met kunst en vliegwerk overeind worden gehouden, zie bijvoorbeeld Hapag-Lloyd. Gelukkig waren er ook heel veel bedrijven die zich er prima doorheen wisten te slaan en zelfs met nieuwe diensten op de markt kwamen. Daar moeten we het de komende jaren van hebben. En van Camiel, natuurlijk.

Geplaatst door: Diederik van den Abeelen op

Het begin van de start van nieuwe logistiek. De ontdekkingen voor de transport met toekomst mogelijkheden en de strijd voor een beter milieu te rechtvaardigen.

Met je hoofd blijven werken en zoeken en niet kijken naar de crisis en z´n gevolgen de marktveranderd altijd maar niet alleen door de crisis.

Geplaatst door: R.W. van der Burg op