Test: MAN TGX V8

De nieuwe 680 pk sterke common rail-motor maakt de MAN TGX V8 geschikt voor inzet in het lange afstandsverkeer, voor de hoogste treingewichten en voor uitzonderlijk transport. Met de ruime XXL cabine, voorzien van een extra uitrustingspakket, heeft de ‘supertruck’ een zeer luxueuze uitstraling. Maar de 680 renpaarden moeten haver hebben en dat voelt de transporteur helaas in zijn portemonnee.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Test: MAN TGX V8 | NT

Test: MAN TGX V8

De nieuwe 680 pk sterke common rail-motor maakt de MAN TGX V8 geschikt voor inzet in het lange afstandsverkeer, voor de hoogste treingewichten en voor uitzonderlijk transport. Met de ruime XXL cabine, voorzien van een extra uitrustingspakket, heeft de ‘supertruck’ een zeer luxueuze uitstraling. Maar de 680 renpaarden moeten haver hebben en dat voelt de transporteur helaas in zijn portemonnee.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu