‘Niet varend sjorren op Triple E’

Vakbond FNV Havens roept havenwerkers op geen voorbereidend loswerk te doen aan boord van de ‘Maersk McKinney Møller’, zo lang het recordschip van Maersk niet aan de kade vast ligt.

Volgens de bond heeft het sjorbedrijf ILS er in toegestemd om dat wel te doen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Beginnen met sjorringen losgooien op zee dus….
Laat degenen eens meevaren met een schip, als dat er doorkomt, is het hek van de dam en kunnen we straks regelmatig containers vissen. Goed voor het milieu, met het vaste gegeven dat er zekere veel gevaarlijke stoffen vervoerd worden.
NIET aan beginnen!!

Geplaatst door: Rob op

eens even kijken. zo’n schip kost laten we zeggen US$ 100,00.00 per dag als er door sjorren op zee 3 uur gewonnen kann worden is dat een besparing van us$ 12,500.00. waarvan de rederij dus de kosten van een sjorploeg kann betalen. Als Sjorders er hun specialisatie van maken is het een gat in de markt dus WIN WIN. en kan niet bestaat niet. dus stop met janken en kijk naar de mogelijkheden. FNV JANK genoten

Geplaatst door: G.E. Zeik Zat op

Sjorren op zee.Het begin van het einde.Als ze eenmaal doorhebben dat dit te doen is gaat het vaker gebeuren.
En reefers worden meestal al losgekoppeld voordat de boot voor de kant ligt,door de crew aan boord,en niet door sjorders.

Geplaatst door: loekie de leeuw op

Als ik het goed begrijp, gaat het dus om een toneelstukje. Het is nl eenmalig(???) en het heeft ook niet de voorkeur van Maersk. Laat me niet lachen zeg. Het is gewoon weer een stapje om de havenwerkers nog flexibeler te krijgen en de tarieven nog verder om zeep te helpen. Bovendien is het loskoppelen van reefers niet het werk van de sjorders.

Geplaatst door: koen op

Meneer Stam, als je klant goed behandeld dan is die genegen om te blijven. Dus af en toe verwennen mag best. 🙂

Geplaatst door: Appie M op
‘Niet varend sjorren op Triple E’ | NT

‘Niet varend sjorren op Triple E’

Vakbond FNV Havens roept havenwerkers op geen voorbereidend loswerk te doen aan boord van de ‘Maersk McKinney Møller’, zo lang het recordschip van Maersk niet aan de kade vast ligt.

Volgens de bond heeft het sjorbedrijf ILS er in toegestemd om dat wel te doen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Beginnen met sjorringen losgooien op zee dus….
Laat degenen eens meevaren met een schip, als dat er doorkomt, is het hek van de dam en kunnen we straks regelmatig containers vissen. Goed voor het milieu, met het vaste gegeven dat er zekere veel gevaarlijke stoffen vervoerd worden.
NIET aan beginnen!!

Geplaatst door: Rob op

eens even kijken. zo’n schip kost laten we zeggen US$ 100,00.00 per dag als er door sjorren op zee 3 uur gewonnen kann worden is dat een besparing van us$ 12,500.00. waarvan de rederij dus de kosten van een sjorploeg kann betalen. Als Sjorders er hun specialisatie van maken is het een gat in de markt dus WIN WIN. en kan niet bestaat niet. dus stop met janken en kijk naar de mogelijkheden. FNV JANK genoten

Geplaatst door: G.E. Zeik Zat op

Sjorren op zee.Het begin van het einde.Als ze eenmaal doorhebben dat dit te doen is gaat het vaker gebeuren.
En reefers worden meestal al losgekoppeld voordat de boot voor de kant ligt,door de crew aan boord,en niet door sjorders.

Geplaatst door: loekie de leeuw op

Als ik het goed begrijp, gaat het dus om een toneelstukje. Het is nl eenmalig(???) en het heeft ook niet de voorkeur van Maersk. Laat me niet lachen zeg. Het is gewoon weer een stapje om de havenwerkers nog flexibeler te krijgen en de tarieven nog verder om zeep te helpen. Bovendien is het loskoppelen van reefers niet het werk van de sjorders.

Geplaatst door: koen op

Meneer Stam, als je klant goed behandeld dan is die genegen om te blijven. Dus af en toe verwennen mag best. 🙂

Geplaatst door: Appie M op