Stadsdistributie: Het leed dat binnenstedelijke bevoorrading heet

Venstertijden en roetfilterconvenanten maken het bevoorraden van de binnenstad steeds lastiger. Regels om de distributie in goede banen te leiden lijken niet veel effect te hebben.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

ik vecht er al jaren voor

Geplaatst door: pierre op

Los van de nog steeds structureel te lage rendementen gerekend over langere termijn; wat ook meespeelt is dat er dan straks meer chauffeurs uit de MOE landen door de hier hogere lonen worden aangetrokken. De Nederlandse chauffeur snijdt met (te) hoge looneisen dus tweemaal in eigen vlees.

Geplaatst door: Ruud van Gerrevink op

Het is algemeen geweten dat in de transportsector de hoge werkdruk en verdienste niet in verhouding liggen. Als men bekijkt hoeveel uren doorgaans in de expeditie en transport dienen te worden gewerkt voor hetgeen men in deze sector gemiddeld opstrijkt, dan stel ik me alvast toch wel de nodige vragen hierbij. De lonen mogen idd opgetrokken worden wat mij betreft. Ook in verband met verlofregeling zijn mensen in de transportwereld niet erg bedeeld! Stijgen maar die lonen zou ik zeggen!!!

Geplaatst door: Erwin op

Het is eigenlijk wel lachen om te zien dat er mensen zijn die willen snuiven aan de pot met goud. Jammer alleen dat die mensen niet inzien dat er helemaal geen pot met goud is, door alle ellende in de transportwereld van afgelopen tijd, is er ontzettend veel bezuinigd en gekort om hun kop boven water te houden. Dit hebben we hoofdzakelijk te danken aan onze oosterburen die de marktprijzen volledig naar de bodem hebben gegooid. Hierdoor hebben grote bedrijven moeten fuseren en de kleine eigenrijd

Geplaatst door: Tatjana op

Transportsector is een groot begrip. In de meeste disciplines gaat het gelukkig beter, maar we moeten wel voorzichtig blijven voor de komende jaren. Het is essentieel dat de transport sector het verdiende geld gaat investeren in capaciteits vernieuwingen en uitbreidingen, zodat ook in de komende jaren geld verdiend kan blijven worden. Ik ben het bijv. met Dhr. de Vree eens, dat bedrijven en dus ook de werknemers lange termijn moet denken.

Geplaatst door: Kees op

De laatste 5 jaar is alles veel duurder geworden terwijl de loonen vrijwel gelijk gebleven zijn. Maar gaat het werkelijk overal zo goed ?

Geplaatst door: Edwin Visbeek op

De chauffeurs zijn inderdaad eens aan de beurt, na 7 magere jaren (volgens mij nog veel meer) mag nu de “arbeider” eens snuiven aan de pot met goud

Geplaatst door: Arie Oostvogels op
Stadsdistributie: Het leed dat binnenstedelijke bevoorrading heet | NT

Stadsdistributie: Het leed dat binnenstedelijke bevoorrading heet

Venstertijden en roetfilterconvenanten maken het bevoorraden van de binnenstad steeds lastiger. Regels om de distributie in goede banen te leiden lijken niet veel effect te hebben.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

ik vecht er al jaren voor

Geplaatst door: pierre op

Los van de nog steeds structureel te lage rendementen gerekend over langere termijn; wat ook meespeelt is dat er dan straks meer chauffeurs uit de MOE landen door de hier hogere lonen worden aangetrokken. De Nederlandse chauffeur snijdt met (te) hoge looneisen dus tweemaal in eigen vlees.

Geplaatst door: Ruud van Gerrevink op

Het is algemeen geweten dat in de transportsector de hoge werkdruk en verdienste niet in verhouding liggen. Als men bekijkt hoeveel uren doorgaans in de expeditie en transport dienen te worden gewerkt voor hetgeen men in deze sector gemiddeld opstrijkt, dan stel ik me alvast toch wel de nodige vragen hierbij. De lonen mogen idd opgetrokken worden wat mij betreft. Ook in verband met verlofregeling zijn mensen in de transportwereld niet erg bedeeld! Stijgen maar die lonen zou ik zeggen!!!

Geplaatst door: Erwin op

Het is eigenlijk wel lachen om te zien dat er mensen zijn die willen snuiven aan de pot met goud. Jammer alleen dat die mensen niet inzien dat er helemaal geen pot met goud is, door alle ellende in de transportwereld van afgelopen tijd, is er ontzettend veel bezuinigd en gekort om hun kop boven water te houden. Dit hebben we hoofdzakelijk te danken aan onze oosterburen die de marktprijzen volledig naar de bodem hebben gegooid. Hierdoor hebben grote bedrijven moeten fuseren en de kleine eigenrijd

Geplaatst door: Tatjana op

Transportsector is een groot begrip. In de meeste disciplines gaat het gelukkig beter, maar we moeten wel voorzichtig blijven voor de komende jaren. Het is essentieel dat de transport sector het verdiende geld gaat investeren in capaciteits vernieuwingen en uitbreidingen, zodat ook in de komende jaren geld verdiend kan blijven worden. Ik ben het bijv. met Dhr. de Vree eens, dat bedrijven en dus ook de werknemers lange termijn moet denken.

Geplaatst door: Kees op

De laatste 5 jaar is alles veel duurder geworden terwijl de loonen vrijwel gelijk gebleven zijn. Maar gaat het werkelijk overal zo goed ?

Geplaatst door: Edwin Visbeek op

De chauffeurs zijn inderdaad eens aan de beurt, na 7 magere jaren (volgens mij nog veel meer) mag nu de “arbeider” eens snuiven aan de pot met goud

Geplaatst door: Arie Oostvogels op