Duitse vervoerders krijgen flinke klappen te verwerken

Donkere wolken pakken zich samen boven het hoofd van onze belangrijkste handelspartner. Een recessie kondigt zich aan, na een slecht tweede kwartaal -een daling van het BNP met 1%- en een verwachte verdere verslechtering in het derde kwartaal. Vooral de zwakke wereldconjunctuur en de tegenvallende economische ontwikkeling in Oost-Duitsland worden als oorzaak gezien. Uiteraard heeft dit ook nadelige consequenties voor de Nederlandse vervoerder. Na jaren van behoorlijke groei in

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Duitse vervoerders krijgen flinke klappen te verwerken | NT

Duitse vervoerders krijgen flinke klappen te verwerken

Donkere wolken pakken zich samen boven het hoofd van onze belangrijkste handelspartner. Een recessie kondigt zich aan, na een slecht tweede kwartaal -een daling van het BNP met 1%- en een verwachte verdere verslechtering in het derde kwartaal. Vooral de zwakke wereldconjunctuur en de tegenvallende economische ontwikkeling in Oost-Duitsland worden als oorzaak gezien. Uiteraard heeft dit ook nadelige consequenties voor de Nederlandse vervoerder. Na jaren van behoorlijke groei in

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu