Zelfs de boetes zijn controleerbaar

Voor de Antwerpse transporteur Van Loon maakt Duitsland, samen met de Benelux, het grootste pakket uit van de bestemmingen. Allebei zijn ze goed voor ongeveer dertig procent. Tot nu toe beschouwt hij de grote oosterbuur dan ook nog altijd als een vrij rendabele markt, waarop correcte voorwaarden worden gehanteerd. Hij hoopt dan ook vurig dat het gevreesde vignet zal worden omgebogen tot het meer faire systeem van variabele kilometervergoedingen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Zelfs de boetes zijn controleerbaar | NT

Zelfs de boetes zijn controleerbaar

Voor de Antwerpse transporteur Van Loon maakt Duitsland, samen met de Benelux, het grootste pakket uit van de bestemmingen. Allebei zijn ze goed voor ongeveer dertig procent. Tot nu toe beschouwt hij de grote oosterbuur dan ook nog altijd als een vrij rendabele markt, waarop correcte voorwaarden worden gehanteerd. Hij hoopt dan ook vurig dat het gevreesde vignet zal worden omgebogen tot het meer faire systeem van variabele kilometervergoedingen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu