EDI

Voor sommige vrachtjes kan de hoeveelheid begeleidend papier de hoeveelheid feitelijke lading overtreffen. Dat zou je een reden kunnen noemen om ‘de papierwinkel’ die nu eenmaal vastzit aan de meeste gecompliceerde logistieke transacties, liever in bits via kabels en door de lucht te versturen. Iedere buitenstaander begrijpt dat, als er een sector is, waar de elektronische data-uitwisseling hoge ogen zou moeten gooien, het de sector goederenvervoer is. Hoe zou het dan toch kome

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

EDI | NT

EDI

Voor sommige vrachtjes kan de hoeveelheid begeleidend papier de hoeveelheid feitelijke lading overtreffen. Dat zou je een reden kunnen noemen om ‘de papierwinkel’ die nu eenmaal vastzit aan de meeste gecompliceerde logistieke transacties, liever in bits via kabels en door de lucht te versturen. Iedere buitenstaander begrijpt dat, als er een sector is, waar de elektronische data-uitwisseling hoge ogen zou moeten gooien, het de sector goederenvervoer is. Hoe zou het dan toch kome

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu