Commentaar – Logistieke klimaatbelastingen

Brussel
Het Europees Parlement heeft een realistische routekaart opgesteld voor schoner maritiem transport, waarbij het er bij de Europese Commissie op aandringt de komende jaren ruimte te blijven bieden aan lng in de scheepvaart. Hoewel schonere brandstoffen als waterstof, methanol en ammonia volop in de ontwikkelingsfase zitten, zijn deze alternatieven nog niet beschikbaar. Een verbod op stookolie en lng zou betekenen dat er simpelweg geen zeevracht meer mogelijk is en de hele wereldeconomie instort.
bron: pixabay

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Commentaar – Logistieke klimaatbelastingen | NT

Commentaar – Logistieke klimaatbelastingen

Brussel
Het Europees Parlement heeft een realistische routekaart opgesteld voor schoner maritiem transport, waarbij het er bij de Europese Commissie op aandringt de komende jaren ruimte te blijven bieden aan lng in de scheepvaart. Hoewel schonere brandstoffen als waterstof, methanol en ammonia volop in de ontwikkelingsfase zitten, zijn deze alternatieven nog niet beschikbaar. Een verbod op stookolie en lng zou betekenen dat er simpelweg geen zeevracht meer mogelijk is en de hele wereldeconomie instort.
bron: pixabay

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu