Congestie: ‘Britse havens raken verstopt’

De hoge koers van het Britse Pond kan binnen enkele maanden leiden tot een crisis in de Britse havens.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Voor nu redelijk. Met een 48 urige werkweek zal er toch echt meer bij moeten.

Geplaatst door: Ger Teerlink op

Voor kleinere ondernemers zoals ikzelf, vooral in de koerierssector is 6% erg veel. Ik vind dat de meeste reacties erg “rood” kleuren. Er wordt maar gehamert op doorberekenen aan verladers…. Als het niet uit de lengte komt dan… Het komt toch weer bij de werknemer terecht, producten worden duurder! Dus eigenlijk is het hele verhaal van loonsverhogingen een grote wassen neus. Ieder moest eens tevreden zijn met wat ie heeft.

Geplaatst door: Alex, De Wijk op

Een heel redelijke eis. Met het wegwerken van die loonachterstand van chauffeurs wordt zo een goed begin gemaakt. Tegelijk hoeft het geen onredelijke eis te zijn, waarmee je uitgelachen wordt door de werkgevers. Zit wel een “maar” aan vast (en dan denk ik even aan de reactie van Ron, op deze site): de bonden willen wel en zetten hun beste beentje voor. De bonden moeten dan wel in woord EN DAAD gesteund worden door de chauffeurs! Denk na: het gaat om jullie eigen cao! Durf je actie te voeren voor

Geplaatst door: Reinier op
Congestie: ‘Britse havens raken verstopt’ | NT

Congestie: ‘Britse havens raken verstopt’

De hoge koers van het Britse Pond kan binnen enkele maanden leiden tot een crisis in de Britse havens.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Voor nu redelijk. Met een 48 urige werkweek zal er toch echt meer bij moeten.

Geplaatst door: Ger Teerlink op

Voor kleinere ondernemers zoals ikzelf, vooral in de koerierssector is 6% erg veel. Ik vind dat de meeste reacties erg “rood” kleuren. Er wordt maar gehamert op doorberekenen aan verladers…. Als het niet uit de lengte komt dan… Het komt toch weer bij de werknemer terecht, producten worden duurder! Dus eigenlijk is het hele verhaal van loonsverhogingen een grote wassen neus. Ieder moest eens tevreden zijn met wat ie heeft.

Geplaatst door: Alex, De Wijk op

Een heel redelijke eis. Met het wegwerken van die loonachterstand van chauffeurs wordt zo een goed begin gemaakt. Tegelijk hoeft het geen onredelijke eis te zijn, waarmee je uitgelachen wordt door de werkgevers. Zit wel een “maar” aan vast (en dan denk ik even aan de reactie van Ron, op deze site): de bonden willen wel en zetten hun beste beentje voor. De bonden moeten dan wel in woord EN DAAD gesteund worden door de chauffeurs! Denk na: het gaat om jullie eigen cao! Durf je actie te voeren voor

Geplaatst door: Reinier op