Emma Maersk: Eerste orders superpanamax, maar Emma Maersk nog grootste

Sedert Maersk Line vorig jaar het eerste ultra large container ship (ulcs), de Emma Maersk, in de vaart nam, wordt in scheepvaartkringen met argusogen gekeken of andere reders dat voorbeeld volgen. CMA CGM reageerde als eerste met een order voor acht schepen van 11.400 teu bij Hyundai Heavy Industries, maar in feite zijn die schepen gewoon een verlengde versie van een very large container ship (vlcs) met achttien rijen containers in de breedte bovendeks. De Emma Maersk neemt de kisten 22 breed m

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Martin,

Acadenische kennins kan denk ik ook geen kwaad. Maar aantal jaar praktijk kennis zal je veel meer opleveren denk ik. als je die dan heb dan zal misschien de Acadenische kennins van pas komen.

succes met het vinden van een baan in onze sector

Peter

Geplaatst door: Peter op

Martin,

Beetje naif om zo te denken. Wat moet er onderzocht worden dan? Hoe stedelijke distributie beter kan? leuk dit kun je laten doen door een stelletje studenten maar is het niet beter om dit aan de sector over te laten. mensen die weten waar ze over spreken en wat de dagelijkse bugs zouden kunnen zijn? De mooiste plannen worden bedacht door mensen met de minste kennis van zaken op dat gebied waardoor het VAAK niet werkbaar blijkt. ( of veel investeringen kost die moeten worden terugverdie

Geplaatst door: MARCO ESSENBERG op

Martin,

tijd van praten is wat mij betreft al lang voorbij

Geplaatst door: Peter op

Een commissie wordt heus niet zomaar opgericht om de boel te vertragen etc., zoals jullie allemaal beweren. We weten allemaal dat de huidige situatie niet echt positief is. Een gedegen onderzoek kan van groot belang zijn.

Geplaatst door: Martin op

Zucht,

De zoveelste Comissie die een hoop geld kost en waar niets uitkomt.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Als dit ons allen geen bergen geld (en ergernis)zou kosten, had het inderdaad een lachertje geweest. Weer een verschijning die bol staat van de incompetentie. Ons kabinet had toch minder regelgeving en een meer daadkrachtig optreden hoog in het vaandel ?

Geplaatst door: Nico Zonne op

Ja hoor, laten we maar weer een organisatie in het leven roepen om structuur aan te brengen. Dan is er in ieder geval weer veel reden om te vergaderen en geen vaart te maken. Waarschijnlijk kunnen de commissieleden de overstap maken naar de ‘autoriteit’ dan zijn die banen ook weer veilig gesteld.

Geplaatst door: Floris Randwijk op
Emma Maersk: Eerste orders superpanamax, maar Emma Maersk nog grootste | NT

Emma Maersk: Eerste orders superpanamax, maar Emma Maersk nog grootste

Sedert Maersk Line vorig jaar het eerste ultra large container ship (ulcs), de Emma Maersk, in de vaart nam, wordt in scheepvaartkringen met argusogen gekeken of andere reders dat voorbeeld volgen. CMA CGM reageerde als eerste met een order voor acht schepen van 11.400 teu bij Hyundai Heavy Industries, maar in feite zijn die schepen gewoon een verlengde versie van een very large container ship (vlcs) met achttien rijen containers in de breedte bovendeks. De Emma Maersk neemt de kisten 22 breed m

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Martin,

Acadenische kennins kan denk ik ook geen kwaad. Maar aantal jaar praktijk kennis zal je veel meer opleveren denk ik. als je die dan heb dan zal misschien de Acadenische kennins van pas komen.

succes met het vinden van een baan in onze sector

Peter

Geplaatst door: Peter op

Martin,

Beetje naif om zo te denken. Wat moet er onderzocht worden dan? Hoe stedelijke distributie beter kan? leuk dit kun je laten doen door een stelletje studenten maar is het niet beter om dit aan de sector over te laten. mensen die weten waar ze over spreken en wat de dagelijkse bugs zouden kunnen zijn? De mooiste plannen worden bedacht door mensen met de minste kennis van zaken op dat gebied waardoor het VAAK niet werkbaar blijkt. ( of veel investeringen kost die moeten worden terugverdie

Geplaatst door: MARCO ESSENBERG op

Martin,

tijd van praten is wat mij betreft al lang voorbij

Geplaatst door: Peter op

Een commissie wordt heus niet zomaar opgericht om de boel te vertragen etc., zoals jullie allemaal beweren. We weten allemaal dat de huidige situatie niet echt positief is. Een gedegen onderzoek kan van groot belang zijn.

Geplaatst door: Martin op

Zucht,

De zoveelste Comissie die een hoop geld kost en waar niets uitkomt.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Als dit ons allen geen bergen geld (en ergernis)zou kosten, had het inderdaad een lachertje geweest. Weer een verschijning die bol staat van de incompetentie. Ons kabinet had toch minder regelgeving en een meer daadkrachtig optreden hoog in het vaandel ?

Geplaatst door: Nico Zonne op

Ja hoor, laten we maar weer een organisatie in het leven roepen om structuur aan te brengen. Dan is er in ieder geval weer veel reden om te vergaderen en geen vaart te maken. Waarschijnlijk kunnen de commissieleden de overstap maken naar de ‘autoriteit’ dan zijn die banen ook weer veilig gesteld.

Geplaatst door: Floris Randwijk op