Nieuwe ro/ro-carrier op Europese markt

De Singaporese rederij Ro Ro Line begint in maart een lijndienst tussen Europa, Oost-Afrika en het Verre Oosten met vier grote autoschepen.

Het gaat om nieuwbouweenheden van 250 meter lang met een capaciteit van 7.600 wagens. Het eerste schip, de A Ladybug, vervoert op de maidentrip een lading Koreaanse wagens naar Algerije en komt daarna in ballast naar Noord-Europa om er te laden in Hamburg, Immingham en Antwerpen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Nieuwe ro/ro-carrier op Europese markt | NT

Nieuwe ro/ro-carrier op Europese markt

De Singaporese rederij Ro Ro Line begint in maart een lijndienst tussen Europa, Oost-Afrika en het Verre Oosten met vier grote autoschepen.

Het gaat om nieuwbouweenheden van 250 meter lang met een capaciteit van 7.600 wagens. Het eerste schip, de A Ladybug, vervoert op de maidentrip een lading Koreaanse wagens naar Algerije en komt daarna in ballast naar Noord-Europa om er te laden in Hamburg, Immingham en Antwerpen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu