Belgisch wegvervoer wil verlaging loonlasten

Transport & Logistiek Vlaanderen (TLV) heeft samen met de andere wegvervoerorganisaties Febetra UPTR en de vakbonden bij de overheid een plan ingediend om de loonkosten te verlagen.

Met het plan moet de Belgische transportsector ‘meer ademruimte krijgen in de keiharde internationale concurrentie’, aldus TLV.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Keiharde internationale concurrentie??
Die maken de Belgen wel zelf met hun oosteuropese postbusfirma’s.
Waar zit John Crombez nu?

Geplaatst door: Johan op

Helder verhaal van de Belgen. Dit hebben wij (enkele ondernemers) enkele jaren terug al met zowel werknemers- als werkgevers organisatie’s besproken. Deze wereldvreemde mensen begrepen er echter niets van. Helaas is het voor het INTERNATIONALE vervoer de enige mogelijkheid om de werkgelegenheid te behouden. Specialistisch vervoer uitgezonderd natuurlijk. Vooral de al sinds CAO aanvang PROCENTUELE loonsverhogingen hebben er voor gezorgd dat de BRUTO LOONLASTEN ons Europees de kop kosten.

Geplaatst door: E.H. Bok. op
Belgisch wegvervoer wil verlaging loonlasten | NT

Belgisch wegvervoer wil verlaging loonlasten

Transport & Logistiek Vlaanderen (TLV) heeft samen met de andere wegvervoerorganisaties Febetra UPTR en de vakbonden bij de overheid een plan ingediend om de loonkosten te verlagen.

Met het plan moet de Belgische transportsector ‘meer ademruimte krijgen in de keiharde internationale concurrentie’, aldus TLV.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Keiharde internationale concurrentie??
Die maken de Belgen wel zelf met hun oosteuropese postbusfirma’s.
Waar zit John Crombez nu?

Geplaatst door: Johan op

Helder verhaal van de Belgen. Dit hebben wij (enkele ondernemers) enkele jaren terug al met zowel werknemers- als werkgevers organisatie’s besproken. Deze wereldvreemde mensen begrepen er echter niets van. Helaas is het voor het INTERNATIONALE vervoer de enige mogelijkheid om de werkgelegenheid te behouden. Specialistisch vervoer uitgezonderd natuurlijk. Vooral de al sinds CAO aanvang PROCENTUELE loonsverhogingen hebben er voor gezorgd dat de BRUTO LOONLASTEN ons Europees de kop kosten.

Geplaatst door: E.H. Bok. op