Test: Actros type 1844 LS Euro 5

De Mercedes-Benz Actros is tien jaar jong en aan zijn tweede generatie toe. Vier jaar geleden kreeg de cabine een grondige opknapbeurt richting meer chauffeurscomfort en vorig jaar werd de Power-Shift , een schakelautomaat van de nieuwe generatie, geïntroduceerd. We hebben een Actros type 1844 LS Euro 5 getest, die ermee was uitgerust.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

tegen kilometer heffing

Geplaatst door: savelsberg op

Heb geen enkel vertrouwen dat in/uitvoering kostenneutraal gebeuren gaat.

Geplaatst door: J.B op

Een te grote inbreuk op de privacy, niet alleen het aantal kilometers valt hieruit af te leiden.

De data kan gemakkelijk worden misbruikt voor andere doeleinden.

Het belasten van het aantal gereden kilometers kan ook op een andere minder kostbare mainier worden geregeld.

Geplaatst door: L. Andreas op
Test: Actros type 1844 LS Euro 5 | NT

Test: Actros type 1844 LS Euro 5

De Mercedes-Benz Actros is tien jaar jong en aan zijn tweede generatie toe. Vier jaar geleden kreeg de cabine een grondige opknapbeurt richting meer chauffeurscomfort en vorig jaar werd de Power-Shift , een schakelautomaat van de nieuwe generatie, geïntroduceerd. We hebben een Actros type 1844 LS Euro 5 getest, die ermee was uitgerust.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

tegen kilometer heffing

Geplaatst door: savelsberg op

Heb geen enkel vertrouwen dat in/uitvoering kostenneutraal gebeuren gaat.

Geplaatst door: J.B op

Een te grote inbreuk op de privacy, niet alleen het aantal kilometers valt hieruit af te leiden.

De data kan gemakkelijk worden misbruikt voor andere doeleinden.

Het belasten van het aantal gereden kilometers kan ook op een andere minder kostbare mainier worden geregeld.

Geplaatst door: L. Andreas op