Het Fileprobleem: Onderzoek sneller invoegen bij incidentele files

Een nieuwe manier van invoegen op de snelweg in plaats van ‘ritsen’ kan mogelijk sneller files wegwerken, die ontstaan bij een zwaar ongeval of bij wegwerkzaamheden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Het zou van politieke creativiteit van de kant van de PVDA getuigen als ze het destijds ingevoerde kwartje van Kok ,dat tijdelijk was en dat we dus nog steeds betalen, hiervoor gedeeltelijk zouden gebruiken. Deze verkapte accijns zou dan ook door de PVDA, zoals belooft, opgeheven worden maar vervolgens benut kunnen worden voor deze te vroeg in te willen voeren CO2 heffing. Dan blijven ze in ieder geval bij hun concept dat de auto en het wegvervoer nu eenmaal ondingen zijn en uitgebannen moeten

Geplaatst door: Jan van Exel op

Blijft een leuke hype en om het in goed Nederlands te zeggen.: Wel eens gehoord van “Over-reacting”? Waarom loopt iedereen nu achter iedereen aan om te scoren, politiek voorop maar kijk ook naar de reclame het is echt amusant te zien hoeveel mensen nu ineens verstand van milieu-zaken heeft en er zo goed mee omgaat om daarna in hun SUV naar huis te rijden. .

Geplaatst door: Clemens Vrauwdeunt op

Wij Nederlanders zijn ondernemers. Dit moeten we vasthouden. Als we willen overleven, moeten we onze commerciele prioriteiten voorop stellen.

Vertrouw erop dat den Haag hier ook zo over denkt en niet allerlei ambtelijke/ verlammende maatregelen neemt

Geplaatst door: Breeman op
Het Fileprobleem: Onderzoek sneller invoegen bij incidentele files | NT

Het Fileprobleem: Onderzoek sneller invoegen bij incidentele files

Een nieuwe manier van invoegen op de snelweg in plaats van ‘ritsen’ kan mogelijk sneller files wegwerken, die ontstaan bij een zwaar ongeval of bij wegwerkzaamheden.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Het zou van politieke creativiteit van de kant van de PVDA getuigen als ze het destijds ingevoerde kwartje van Kok ,dat tijdelijk was en dat we dus nog steeds betalen, hiervoor gedeeltelijk zouden gebruiken. Deze verkapte accijns zou dan ook door de PVDA, zoals belooft, opgeheven worden maar vervolgens benut kunnen worden voor deze te vroeg in te willen voeren CO2 heffing. Dan blijven ze in ieder geval bij hun concept dat de auto en het wegvervoer nu eenmaal ondingen zijn en uitgebannen moeten

Geplaatst door: Jan van Exel op

Blijft een leuke hype en om het in goed Nederlands te zeggen.: Wel eens gehoord van “Over-reacting”? Waarom loopt iedereen nu achter iedereen aan om te scoren, politiek voorop maar kijk ook naar de reclame het is echt amusant te zien hoeveel mensen nu ineens verstand van milieu-zaken heeft en er zo goed mee omgaat om daarna in hun SUV naar huis te rijden. .

Geplaatst door: Clemens Vrauwdeunt op

Wij Nederlanders zijn ondernemers. Dit moeten we vasthouden. Als we willen overleven, moeten we onze commerciele prioriteiten voorop stellen.

Vertrouw erop dat den Haag hier ook zo over denkt en niet allerlei ambtelijke/ verlammende maatregelen neemt

Geplaatst door: Breeman op