2008 wordt het jaar van onze weledelgstrenge heer Bos die nog even doorgaat om onze economie en ondernemrsklimaat uit te zuigen.
Lang leve de uitverkoop van de Nederland BV.
2008 wordt het jaar van de redding van de kleine binnenvaart: Nadat verladers, gebundeld in de EVO, een paar decennia lang alles in het werk hebben gesteld, om er via uitgeklede vrachttarieven voor te zorgen, dat allleen de allergrootste binnenvaartschepen nog een boterham konden verdienen en kleinere, dikwijls up-to-date gemoderniseerde schepen naar de slopershamer verdwenen, is nu de redding nabij: Via door de belastingbetaler betaalde innovatiesubsidies kreeg men groen licht voor de bouw van
dat de prijsfaspraken tussen airlines wordt aangepakt betreffend fuelsurcharge. Met name op schiphol.
Jaar van weer een beurscrash.
Ik denk dat 2008 het jaar zal worden
waarin Den Haag weer geen of de verkeerde beslissingen neemt voor de Rotterdamse haven
2008 wordt het jaar van onze weledelgstrenge heer Bos die nog even doorgaat om onze economie en ondernemrsklimaat uit te zuigen.
Lang leve de uitverkoop van de Nederland BV.
2008 wordt het jaar van de redding van de kleine binnenvaart: Nadat verladers, gebundeld in de EVO, een paar decennia lang alles in het werk hebben gesteld, om er via uitgeklede vrachttarieven voor te zorgen, dat allleen de allergrootste binnenvaartschepen nog een boterham konden verdienen en kleinere, dikwijls up-to-date gemoderniseerde schepen naar de slopershamer verdwenen, is nu de redding nabij: Via door de belastingbetaler betaalde innovatiesubsidies kreeg men groen licht voor de bouw van
dat de prijsfaspraken tussen airlines wordt aangepakt betreffend fuelsurcharge. Met name op schiphol.
Jaar van weer een beurscrash.
Ik denk dat 2008 het jaar zal worden
waarin Den Haag weer geen of de verkeerde beslissingen neemt voor de Rotterdamse haven
schiphol ed de dile bestijding