Europarlement wil ruimere vrijstelling voor Euro 6 trucks

Het Europarlement in Brussel is het onderling niet eens over de vrijstelling voor het Eurovignet voor Euro 6 vrachtwagens.

De Belgische parlementariër El Khadraoui stelt voor om Euro 6 trucks voor drie jaar vrij te stellen van de tol voor vrachtwagens, die lidstaten vanaf eind 2013 mogen invoeren. Maar de Nederlandse parlementariër Peter van Dalen (ChristenUnie) vindt dat te weinig.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

het is toch ongelooflijk,dit bericht en de euro 6 motor is er niet eens
ik ben eigen rijder en heb nu nog een euro 3 vrachtwagen,door de ECT in rotterdam wordt ik verplicht om per 1 januari 2013 daar met euro 5 te komen anders wordt ik niet toegelaten en nu komt het, diezelfde ECT rotterdam eist voor de nieuwe delta terminal op de 2de maasvlakte euro 6,dus wat moet ik nu doen,moet ik dan een nieuwe of gebruikte euro aanschaffen en dan 2 jaar later die weer vervangen door een euro 6,terwijl de e

Geplaatst door: gerrit op

Leuk, en waar moeten we dan met Euro 5 trucks naartoe want handelaar die ze inneemt kan ze niet kwijt.

Kapitaalsvernietiging dat is het. Trucks kun je niet elke 4 jaar vernieuwen. Binnen een bedrijf moet een mix zijn van oudere en nieuwere.

Met vr.gr.
Dorus Rasch

Geplaatst door: Dorus Rasch op
Europarlement wil ruimere vrijstelling voor Euro 6 trucks | NT

Europarlement wil ruimere vrijstelling voor Euro 6 trucks

Het Europarlement in Brussel is het onderling niet eens over de vrijstelling voor het Eurovignet voor Euro 6 vrachtwagens.

De Belgische parlementariër El Khadraoui stelt voor om Euro 6 trucks voor drie jaar vrij te stellen van de tol voor vrachtwagens, die lidstaten vanaf eind 2013 mogen invoeren. Maar de Nederlandse parlementariër Peter van Dalen (ChristenUnie) vindt dat te weinig.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

het is toch ongelooflijk,dit bericht en de euro 6 motor is er niet eens
ik ben eigen rijder en heb nu nog een euro 3 vrachtwagen,door de ECT in rotterdam wordt ik verplicht om per 1 januari 2013 daar met euro 5 te komen anders wordt ik niet toegelaten en nu komt het, diezelfde ECT rotterdam eist voor de nieuwe delta terminal op de 2de maasvlakte euro 6,dus wat moet ik nu doen,moet ik dan een nieuwe of gebruikte euro aanschaffen en dan 2 jaar later die weer vervangen door een euro 6,terwijl de e

Geplaatst door: gerrit op

Leuk, en waar moeten we dan met Euro 5 trucks naartoe want handelaar die ze inneemt kan ze niet kwijt.

Kapitaalsvernietiging dat is het. Trucks kun je niet elke 4 jaar vernieuwen. Binnen een bedrijf moet een mix zijn van oudere en nieuwere.

Met vr.gr.
Dorus Rasch

Geplaatst door: Dorus Rasch op