Test: Renault New Magnum 460.19T Optidriver (Euro 5)

Ik kwam, ik zag, ik overwon; woorden die Caesar zou geschreven hebben na zijn overwinning op Pharnakes in het jaar 47 v. C. Ook de Renault New Magnum 460.19T Optidriver (Euro 5) kwam, zag en overwon.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Misschien toch nog eens nadenken over gecombineerd vervoer ?

Geplaatst door: Hans van der Arend DP World Germersheim op

let wel: WIJ kiezen deze mensen die alleen vanachter hun bureau zgn. onze belangen behartigen. Wij moeten een daad stellen en alle verantwoordelijken van de diverse partijen aanspreken op dit gedrage. Crisis: wel voor ons niet voor onze politieke ‘vrienden’ in Den Haag.

Geplaatst door: Transforium Company Support- Rob Brekelmans op

We rijden nog steeds rond op een infrastructuur uit de jaren 70. 2 baans snelwegen en met de dusdanige groei van het wagenpark en de gelijk blijvende capaciteit is het niet moeilijk te raden dat dit land helemaal dichtslibt. Deze wet was een mooi initiatief om een stap voorwaarts te zetten en op korte termijn meer capaciteit te creeren. Maar helaas weten de boomknuffelaars het in dit land keer op keer tegen te houden.

Geplaatst door: Henk op
Test: Renault New Magnum 460.19T Optidriver (Euro 5) | NT

Test: Renault New Magnum 460.19T Optidriver (Euro 5)

Ik kwam, ik zag, ik overwon; woorden die Caesar zou geschreven hebben na zijn overwinning op Pharnakes in het jaar 47 v. C. Ook de Renault New Magnum 460.19T Optidriver (Euro 5) kwam, zag en overwon.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Misschien toch nog eens nadenken over gecombineerd vervoer ?

Geplaatst door: Hans van der Arend DP World Germersheim op

let wel: WIJ kiezen deze mensen die alleen vanachter hun bureau zgn. onze belangen behartigen. Wij moeten een daad stellen en alle verantwoordelijken van de diverse partijen aanspreken op dit gedrage. Crisis: wel voor ons niet voor onze politieke ‘vrienden’ in Den Haag.

Geplaatst door: Transforium Company Support- Rob Brekelmans op

We rijden nog steeds rond op een infrastructuur uit de jaren 70. 2 baans snelwegen en met de dusdanige groei van het wagenpark en de gelijk blijvende capaciteit is het niet moeilijk te raden dat dit land helemaal dichtslibt. Deze wet was een mooi initiatief om een stap voorwaarts te zetten en op korte termijn meer capaciteit te creeren. Maar helaas weten de boomknuffelaars het in dit land keer op keer tegen te houden.

Geplaatst door: Henk op