Dynamische verkeersborden op E313 operationeel

Op de E313 tussen Geel-Oost en Ranst zijn vandaag dynamische verkeersborden in werking gesteld om de verkeersveilgheid en de doorstroming op dit traject te verbeteren.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Bijna dagelijks rijd ik via de E313 naar Antwerpen. Ik probeer zeker tussen Grobbendonk en Ranst niet tussen de vrachtwagens te rijden (de rechterrijstrook te vermijden uit veiligheidsoverwegingen).

Ik geloof in de theorie van dit project van de dynamische verkeersborden. Mijn eerste ervaringen echter waren afschuw en doodangst. Ik nam mij voor om gevolg te geven aan de snelheidsbeperkingen aangegeven op deze slimme verkeersborden.

Ik vertraagde eerst van 120 naar 100 en zo naar 90 km/u. B

Geplaatst door: Jan op
Dynamische verkeersborden op E313 operationeel | NT

Dynamische verkeersborden op E313 operationeel

Op de E313 tussen Geel-Oost en Ranst zijn vandaag dynamische verkeersborden in werking gesteld om de verkeersveilgheid en de doorstroming op dit traject te verbeteren.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Bijna dagelijks rijd ik via de E313 naar Antwerpen. Ik probeer zeker tussen Grobbendonk en Ranst niet tussen de vrachtwagens te rijden (de rechterrijstrook te vermijden uit veiligheidsoverwegingen).

Ik geloof in de theorie van dit project van de dynamische verkeersborden. Mijn eerste ervaringen echter waren afschuw en doodangst. Ik nam mij voor om gevolg te geven aan de snelheidsbeperkingen aangegeven op deze slimme verkeersborden.

Ik vertraagde eerst van 120 naar 100 en zo naar 90 km/u. B

Geplaatst door: Jan op