Verladers sceptisch over ‘revolutie’ Maersk Line

Eerst zien, dan geloven; dat is samengevat de reactie van de Europese verladersorganisatie ESC op de oproep van Maersk Line’s topman Eivind Kolding tot een ‘radicale ommekeer’ in de lijnvaart.

"Maersk zal ongetwijfeld het cynisme van verladers oproepen nu er eindelijk een rederij is die omhelst wat de verladers al decennialang roepen. Maar kan Maersk waarmaken wat ze nu belijdt?", vraagt secretaris-generaal Nicolette van der Jagt van de ESC zich af.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Als ze nou op tijd zouden komen, kunnen ze een verhoging vragen. Tarief verhoging in tandem met een verbetering in de service creert een veel breder draagvlak.

Jammer dat de OPS directeuren van grote rederijen meer kijken naar wat dat kost ipv wat het zou kunnen opbrengen.

En de grote bazen moeten dan kiezen tussen een duidelijke kostencalculatie wat het extra zou kosten om op tijd te komen en een vage projectie van de marketing afdeling wat het misschien zou kunnen opleveren.

Geplaatst door: Marc Rosier op
Verladers sceptisch over ‘revolutie’ Maersk Line | NT

Verladers sceptisch over ‘revolutie’ Maersk Line

Eerst zien, dan geloven; dat is samengevat de reactie van de Europese verladersorganisatie ESC op de oproep van Maersk Line’s topman Eivind Kolding tot een ‘radicale ommekeer’ in de lijnvaart.

"Maersk zal ongetwijfeld het cynisme van verladers oproepen nu er eindelijk een rederij is die omhelst wat de verladers al decennialang roepen. Maar kan Maersk waarmaken wat ze nu belijdt?", vraagt secretaris-generaal Nicolette van der Jagt van de ESC zich af.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Als ze nou op tijd zouden komen, kunnen ze een verhoging vragen. Tarief verhoging in tandem met een verbetering in de service creert een veel breder draagvlak.

Jammer dat de OPS directeuren van grote rederijen meer kijken naar wat dat kost ipv wat het zou kunnen opbrengen.

En de grote bazen moeten dan kiezen tussen een duidelijke kostencalculatie wat het extra zou kosten om op tijd te komen en een vage projectie van de marketing afdeling wat het misschien zou kunnen opleveren.

Geplaatst door: Marc Rosier op