Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Terwijl de lokale Chinese overheden samenwerking tussen Nederlandse en Chinese bedrijven absoluut zien zitten, is de vraag of de Chinese bedrijven dat wel willen. Uit gesprekken met twee rederijen in Chongqing blijkt dat ze niet zitten te springen om buitenlandse partners.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
grote onzin, wat te denken van het fiasco op de Moerdijkbrug, falikant verkeerd materiaal en toch gewoon de hele brug afwerken en daarna,voor wederom 10-tallen milj.een 2e maal….
wegenbelasting/bpm opbrengsten zijn méér dan voldoende om dit af te dekken.
géén navo-operaties,geen donaties aan koninklijk huis (o.a.boten e.d.) en we houden geld over !!
Als we alle subsidies aan projecten als ” REDT HET STRONTPLUISKONIJNTJE, HELP DE ORANJE DAKDUIF DE WINTER DOOR” e.d. stop zetten en deze gelden inzetten voor de zorg sector en wegen is verhoging van WB en toevoeging van TOL niet nodig.
We betalen accijnzen op diesel we betalen wegenbelasting we betalen een eurovignet
nu ook nog tol mooie melk koe die vrachtwagens
neen , slecht idee
overheid moet niet over de rug van de transportsector wederom proberen hun “eigen”wanbeleid qua buget besteding aan onderhoud te verdoezelen
het is toch van de gekken wegenbouwer maar rottr beton gebruiken en transport betalen laat ze het geld maar bij die wegenbouwers halen