Op reis in China: Dinsdag 16 januari: Samenwerking met Chinese bedrijven lastig

Terwijl de lokale Chinese overheden samenwerking tussen Nederlandse en Chinese bedrijven absoluut zien zitten, is de vraag of de Chinese bedrijven dat wel willen. Uit gesprekken met twee rederijen in Chongqing blijkt dat ze niet zitten te springen om buitenlandse partners.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

grote onzin, wat te denken van het fiasco op de Moerdijkbrug, falikant verkeerd materiaal en toch gewoon de hele brug afwerken en daarna,voor wederom 10-tallen milj.een 2e maal….

wegenbelasting/bpm opbrengsten zijn méér dan voldoende om dit af te dekken.

géén navo-operaties,geen donaties aan koninklijk huis (o.a.boten e.d.) en we houden geld over !!

Geplaatst door: rene op

Als we alle subsidies aan projecten als ” REDT HET STRONTPLUISKONIJNTJE, HELP DE ORANJE DAKDUIF DE WINTER DOOR” e.d. stop zetten en deze gelden inzetten voor de zorg sector en wegen is verhoging van WB en toevoeging van TOL niet nodig.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

We betalen accijnzen op diesel we betalen wegenbelasting we betalen een eurovignet

nu ook nog tol mooie melk koe die vrachtwagens

Geplaatst door: Ad van Dommelen op

neen , slecht idee

overheid moet niet over de rug van de transportsector wederom proberen hun “eigen”wanbeleid qua buget besteding aan onderhoud te verdoezelen

Geplaatst door: peter van Rijs op

het is toch van de gekken wegenbouwer maar rottr beton gebruiken en transport betalen laat ze het geld maar bij die wegenbouwers halen

Geplaatst door: cees op
Op reis in China: Dinsdag 16 januari: Samenwerking met Chinese bedrijven lastig | NT

Op reis in China: Dinsdag 16 januari: Samenwerking met Chinese bedrijven lastig

Terwijl de lokale Chinese overheden samenwerking tussen Nederlandse en Chinese bedrijven absoluut zien zitten, is de vraag of de Chinese bedrijven dat wel willen. Uit gesprekken met twee rederijen in Chongqing blijkt dat ze niet zitten te springen om buitenlandse partners.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

grote onzin, wat te denken van het fiasco op de Moerdijkbrug, falikant verkeerd materiaal en toch gewoon de hele brug afwerken en daarna,voor wederom 10-tallen milj.een 2e maal….

wegenbelasting/bpm opbrengsten zijn méér dan voldoende om dit af te dekken.

géén navo-operaties,geen donaties aan koninklijk huis (o.a.boten e.d.) en we houden geld over !!

Geplaatst door: rene op

Als we alle subsidies aan projecten als ” REDT HET STRONTPLUISKONIJNTJE, HELP DE ORANJE DAKDUIF DE WINTER DOOR” e.d. stop zetten en deze gelden inzetten voor de zorg sector en wegen is verhoging van WB en toevoeging van TOL niet nodig.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

We betalen accijnzen op diesel we betalen wegenbelasting we betalen een eurovignet

nu ook nog tol mooie melk koe die vrachtwagens

Geplaatst door: Ad van Dommelen op

neen , slecht idee

overheid moet niet over de rug van de transportsector wederom proberen hun “eigen”wanbeleid qua buget besteding aan onderhoud te verdoezelen

Geplaatst door: peter van Rijs op

het is toch van de gekken wegenbouwer maar rottr beton gebruiken en transport betalen laat ze het geld maar bij die wegenbouwers halen

Geplaatst door: cees op