Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Minister Peijs heeft de Commissie Stedelijke Distributie ingesteld, een commissie onder voorzitterschap van Eerste-Kamerlid Lemstra.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
daar heb ik vanuit mijn visie niet veel kijk op maar zo hoer en dar lees je nog wel eens wat over criminaliteit op trucks in het buitenland over het leeghalen van opleggers waarvan de trucker soms de dupe word zoals met drugs smokkel waarvan hij vaak niet eens weet dat het verstopt zit maar er wel voor opdraait wat niet zo leuk is om in de bak te zitten in het buitenland het zijn daat geen cellen zoals hier in nederland waar de handel in de bajes gewoon doorgaat hoorde ik ooit eens van een colle
Een zegel is ledig een controlemiddel. Beslist geen beveiliging in de zin van het woord. Een beveiliging kan een extra stevige constuctie van voertuigen zijn, of laadruimtebeveiliging zijn. In dit opzicht valt de verlader niets te verwijten. Echter: een verlader kan er zich sterk voor maken dat vervoerders beveiligd (alarm, diefstalbeveiligingen of dergelijke) materieel inzetten, zoals reeds gebruikelijk is voor bijvoorbeeld “stil materieel”
Het is ver gezocht. Maar het is tegelijkertijd ee
Ja een hoop bedrijven hebben een lage voorraad en spelen met het J.I.T principe. Hierdoor ligt de voorraad bij de Verlader deze is zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van zijn pand. heeft niets te maken met de stelling. Op het moment dat de goederen geladen zijn en er een verzegeling op zit kan de verlader niets meer doen dan hopen dat het goed gaat. als de goederen bij de klant aankomen en het zegel is verbroken wie is er dan verantwoordelijk de verlader ??? Een zegel is nimmer een 2e ran
Prima. Kan iemand dan vertellen hoe een verlader zijn partload beter kan beveiligen dan sealen en company tape eromheen trekken? of een full load lading beter kan verzegelen ? ( kosten baten in acht genomen )
Gelukkig zijn alle vervoerders en Chauffeurs betrouwbaar.
Problemen liggen maatschappelijk
vertrouwen is goed controle is beter
men denkt te vaak mijn mensen doen zo iets niet.
Wij hebben daar ook mee te maken!Zie met pijn toe hoe sommige verladers dingen verladen..echt de verladers van tegenwoordig..