Stadsdistributie: Minister Peijs stelt commissie in

Minister Peijs heeft de Commissie Stedelijke Distributie ingesteld, een commissie onder voorzitterschap van Eerste-Kamerlid Lemstra.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

daar heb ik vanuit mijn visie niet veel kijk op maar zo hoer en dar lees je nog wel eens wat over criminaliteit op trucks in het buitenland over het leeghalen van opleggers waarvan de trucker soms de dupe word zoals met drugs smokkel waarvan hij vaak niet eens weet dat het verstopt zit maar er wel voor opdraait wat niet zo leuk is om in de bak te zitten in het buitenland het zijn daat geen cellen zoals hier in nederland waar de handel in de bajes gewoon doorgaat hoorde ik ooit eens van een colle

Geplaatst door: a f w feith op

Een zegel is ledig een controlemiddel. Beslist geen beveiliging in de zin van het woord. Een beveiliging kan een extra stevige constuctie van voertuigen zijn, of laadruimtebeveiliging zijn. In dit opzicht valt de verlader niets te verwijten. Echter: een verlader kan er zich sterk voor maken dat vervoerders beveiligd (alarm, diefstalbeveiligingen of dergelijke) materieel inzetten, zoals reeds gebruikelijk is voor bijvoorbeeld “stil materieel”

Het is ver gezocht. Maar het is tegelijkertijd ee

Geplaatst door: M.B.6 op

Ja een hoop bedrijven hebben een lage voorraad en spelen met het J.I.T principe. Hierdoor ligt de voorraad bij de Verlader deze is zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van zijn pand. heeft niets te maken met de stelling. Op het moment dat de goederen geladen zijn en er een verzegeling op zit kan de verlader niets meer doen dan hopen dat het goed gaat. als de goederen bij de klant aankomen en het zegel is verbroken wie is er dan verantwoordelijk de verlader ??? Een zegel is nimmer een 2e ran

Geplaatst door: Marco E op

Prima. Kan iemand dan vertellen hoe een verlader zijn partload beter kan beveiligen dan sealen en company tape eromheen trekken? of een full load lading beter kan verzegelen ? ( kosten baten in acht genomen )

Gelukkig zijn alle vervoerders en Chauffeurs betrouwbaar.

Geplaatst door: Marco E op

Problemen liggen maatschappelijk

Geplaatst door: Ruud op

vertrouwen is goed controle is beter

men denkt te vaak mijn mensen doen zo iets niet.

Geplaatst door: cees@beuk.com op

Wij hebben daar ook mee te maken!Zie met pijn toe hoe sommige verladers dingen verladen..echt de verladers van tegenwoordig..

Geplaatst door: Frits op
Stadsdistributie: Minister Peijs stelt commissie in | NT

Stadsdistributie: Minister Peijs stelt commissie in

Minister Peijs heeft de Commissie Stedelijke Distributie ingesteld, een commissie onder voorzitterschap van Eerste-Kamerlid Lemstra.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

daar heb ik vanuit mijn visie niet veel kijk op maar zo hoer en dar lees je nog wel eens wat over criminaliteit op trucks in het buitenland over het leeghalen van opleggers waarvan de trucker soms de dupe word zoals met drugs smokkel waarvan hij vaak niet eens weet dat het verstopt zit maar er wel voor opdraait wat niet zo leuk is om in de bak te zitten in het buitenland het zijn daat geen cellen zoals hier in nederland waar de handel in de bajes gewoon doorgaat hoorde ik ooit eens van een colle

Geplaatst door: a f w feith op

Een zegel is ledig een controlemiddel. Beslist geen beveiliging in de zin van het woord. Een beveiliging kan een extra stevige constuctie van voertuigen zijn, of laadruimtebeveiliging zijn. In dit opzicht valt de verlader niets te verwijten. Echter: een verlader kan er zich sterk voor maken dat vervoerders beveiligd (alarm, diefstalbeveiligingen of dergelijke) materieel inzetten, zoals reeds gebruikelijk is voor bijvoorbeeld “stil materieel”

Het is ver gezocht. Maar het is tegelijkertijd ee

Geplaatst door: M.B.6 op

Ja een hoop bedrijven hebben een lage voorraad en spelen met het J.I.T principe. Hierdoor ligt de voorraad bij de Verlader deze is zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van zijn pand. heeft niets te maken met de stelling. Op het moment dat de goederen geladen zijn en er een verzegeling op zit kan de verlader niets meer doen dan hopen dat het goed gaat. als de goederen bij de klant aankomen en het zegel is verbroken wie is er dan verantwoordelijk de verlader ??? Een zegel is nimmer een 2e ran

Geplaatst door: Marco E op

Prima. Kan iemand dan vertellen hoe een verlader zijn partload beter kan beveiligen dan sealen en company tape eromheen trekken? of een full load lading beter kan verzegelen ? ( kosten baten in acht genomen )

Gelukkig zijn alle vervoerders en Chauffeurs betrouwbaar.

Geplaatst door: Marco E op

Problemen liggen maatschappelijk

Geplaatst door: Ruud op

vertrouwen is goed controle is beter

men denkt te vaak mijn mensen doen zo iets niet.

Geplaatst door: cees@beuk.com op

Wij hebben daar ook mee te maken!Zie met pijn toe hoe sommige verladers dingen verladen..echt de verladers van tegenwoordig..

Geplaatst door: Frits op