Pakketten en duurdere postzegel stuwen winst Deutsche Post

Deutsche Post (DP), het moederbedrijf van DHL, zag de nettowinst vorig jaar met 27,5% stijgen tot 2,1 miljard euro op een omzet die met 55 miljard euro (+0,8%) nagenoeg gelijk bleef met 2012.

Het post-en logistiekbedrijf profiteerde vooral van een verdere groei van de pakketbezorging (+8%) en een verhoging van de portokosten bij de divisie mail.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Pakketten en duurdere postzegel stuwen winst Deutsche Post | NT

Pakketten en duurdere postzegel stuwen winst Deutsche Post

Deutsche Post (DP), het moederbedrijf van DHL, zag de nettowinst vorig jaar met 27,5% stijgen tot 2,1 miljard euro op een omzet die met 55 miljard euro (+0,8%) nagenoeg gelijk bleef met 2012.

Het post-en logistiekbedrijf profiteerde vooral van een verdere groei van de pakketbezorging (+8%) en een verhoging van de portokosten bij de divisie mail.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu