Schiphol kan nog veel leren van Rotterdam

TON & teu

De recente column ‘Chefsache’ van ACN-voorzitter Ivo Aris, was mij betreft nog te lief geschreven maar is in ieder geval een goede aansporing voor de Schiphol Group en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat om nu eindelijk eens met een visie en een meer liberaal beleid voor de Nederlandse luchtvrachtsector te komen. Protectionisme, zoals die nu soms wordt bedreven voor de grote klant KLM, hoort daar niet in thuis en druist ook regelrecht in tegen de nationale belangen. Nederland is en blijft immers een open handelsnatie.

rsg-luchtfoto-schiphol-d755559-2
Foto: Schiphol

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Schiphol kan nog veel leren van Rotterdam | NT

Schiphol kan nog veel leren van Rotterdam

TON & teu

De recente column ‘Chefsache’ van ACN-voorzitter Ivo Aris, was mij betreft nog te lief geschreven maar is in ieder geval een goede aansporing voor de Schiphol Group en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat om nu eindelijk eens met een visie en een meer liberaal beleid voor de Nederlandse luchtvrachtsector te komen. Protectionisme, zoals die nu soms wordt bedreven voor de grote klant KLM, hoort daar niet in thuis en druist ook regelrecht in tegen de nationale belangen. Nederland is en blijft immers een open handelsnatie.

rsg-luchtfoto-schiphol-d755559-2
Foto: Schiphol

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu