Drie grote terminals van VSL Silo Logistics naar Katoen Natie

Katoen Natie neemt drie terminals voor de behandeling van petrochemische producten over van VSL Silo Logistics. Het gaat om locaties in Terneuzen, Tessenderlo en Nuth.

VSL Logistics is ontstaan uit een opsplitsing van de Nederlandse Vos groep in Vos Transport en VSL Silo Logistics in 1997.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Typisch de werkwijze van Fernand Huts, die probeerde ook de `wet Major`van tafel te krijgen door beloftes te doen, omtrent vluchtelingen in dienst te nemen! Mits dus de statuten van de dokwerkers nietig verklaard werden!

Geplaatst door: Fred Jansen op

Helaas word er in al deze positieve berichtgeving nooit gesproken over de 11 chauffeurs die van de ene dag op de andere op non-actief werden gezet, en een week later hoorden dat er dankzij een of andere ingewikkelde bv-constructie toch een manier is gevonden om ze zonder enige vorm van vergoeding of sociaal plan op straat te knallen! Als ze geluk hebben, krijgen ze het achterstalig loon van UWV, uiteraard met de nodige afhoudingen!
Geweldig goed begeleide herstructurering id…

Geplaatst door: a op
Drie grote terminals van VSL Silo Logistics naar Katoen Natie | NT

Drie grote terminals van VSL Silo Logistics naar Katoen Natie

Katoen Natie neemt drie terminals voor de behandeling van petrochemische producten over van VSL Silo Logistics. Het gaat om locaties in Terneuzen, Tessenderlo en Nuth.

VSL Logistics is ontstaan uit een opsplitsing van de Nederlandse Vos groep in Vos Transport en VSL Silo Logistics in 1997.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Typisch de werkwijze van Fernand Huts, die probeerde ook de `wet Major`van tafel te krijgen door beloftes te doen, omtrent vluchtelingen in dienst te nemen! Mits dus de statuten van de dokwerkers nietig verklaard werden!

Geplaatst door: Fred Jansen op

Helaas word er in al deze positieve berichtgeving nooit gesproken over de 11 chauffeurs die van de ene dag op de andere op non-actief werden gezet, en een week later hoorden dat er dankzij een of andere ingewikkelde bv-constructie toch een manier is gevonden om ze zonder enige vorm van vergoeding of sociaal plan op straat te knallen! Als ze geluk hebben, krijgen ze het achterstalig loon van UWV, uiteraard met de nodige afhoudingen!
Geweldig goed begeleide herstructurering id…

Geplaatst door: a op