Online winkelmandje steeds vaker gevuld met bewuste producten

In de marge

Meer dan 30 miljard hebben we vorig jaar in Nederland met z’n allen online uitgegeven. Het is zo’n beetje een derde van de totale bestedingen. De online bestedingen stegen met 16%. Opmerkelijk: in het winkelmandje zitten steeds vaker milieubewuste producten, zoals vegaworstjes.

Foto: Shutterstock

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Online winkelmandje steeds vaker gevuld met bewuste producten | NT

Online winkelmandje steeds vaker gevuld met bewuste producten

In de marge

Meer dan 30 miljard hebben we vorig jaar in Nederland met z’n allen online uitgegeven. Het is zo’n beetje een derde van de totale bestedingen. De online bestedingen stegen met 16%. Opmerkelijk: in het winkelmandje zitten steeds vaker milieubewuste producten, zoals vegaworstjes.

Foto: Shutterstock

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu