Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De Nederlandse transportsector zal nog tientallen jaren jaarlijks miljoenen euro’s te veel betalen voor vergunningen en chauffeurspassen. Dat komt door de uitbesteding van overheidstaken.
Dit zegt Koninklijk Nederlands Verbond (KNV). De organisatie ageert tegen de uitbesteding van een aantal taken van de Inspectie van Transport en Leefomgeving (ITL) aan de externe partij Kiwa.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Hallo weet iemand hoe ik dit oplos kiwa stuurt chauffeurkaart met pincode kaart datum is niet goed dus nieuwe kaart geen pincode gehad maar is mijn fout volgens kiwa dus nieuwe kaart aanvragen 139 euro en in juni weer want dan verloopt kaart dus hun maken fout en ik ben 278 euro kwijt help help
Ja en als je dan ook nog eens een bedrijfskaart nodig hebt, moet je weer 116€ dokken. Hoe kan het dat een beveiligd paspoort nog niet de helft kost van een stukje plastic, wat de bestuurderskaart en bedrijfskaart feitelijk zijn. Schultz , daar heb je geen hogere school voor nodig te hebben omdat te begrijpen..Dus ook niet een duur onderzoek…
Het is één groot zootje bij de KIWA en als je een klacht wil indienen over de KIWA kom je bij de KIWA zelf uit.
Ik moet een bestuurderskaart vernieuwen maar de site van de KIWA ligt er al vanaf maandag j.l. uit derhalve geen bestuurderskaart bovendien is de kaart in prijs verhoogd van 70 naar 116 Euro
En iedereen maar denken dat TLN en KNV gefuseerd waren.
Ik heb mij dikwijls afgevraagd waarom plastic bij KIWA zo duur is.