ING: hoop voorlopig gevestigd op efficiëntere dieseltrucks

CO2-reductie

De CO2-uitstoot van het Nederlandse vrachtverkeer blijft stijgen. Voor realisatie van de klimaatdoelstellingen gaat de meeste aandacht uit naar zero-emissietrucks, maar deze zijn nu nog niet rendabel. Met efficiëntere inzet van het bestaande wagenpark en zijn op kortere termijn toch flinke stappen mogelijk.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

ING: hoop voorlopig gevestigd op efficiëntere dieseltrucks | NT

ING: hoop voorlopig gevestigd op efficiëntere dieseltrucks

CO2-reductie

De CO2-uitstoot van het Nederlandse vrachtverkeer blijft stijgen. Voor realisatie van de klimaatdoelstellingen gaat de meeste aandacht uit naar zero-emissietrucks, maar deze zijn nu nog niet rendabel. Met efficiëntere inzet van het bestaande wagenpark en zijn op kortere termijn toch flinke stappen mogelijk.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu