’s Werelds grootste shortsea-ro/ro’s van CLdN krijgen ‘groene’ zusters

Hybride

De Luxemburgse rederij CLdN heeft bij de Zuid-Koreaanse scheepsbouwer Hyundai Mipo Dockyards twee hybride ro/ro-schepen besteld die beide een capaciteit zullen hebben van 8.000 lane meter.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

’s Werelds grootste shortsea-ro/ro’s van CLdN krijgen ‘groene’ zusters | NT

’s Werelds grootste shortsea-ro/ro’s van CLdN krijgen ‘groene’ zusters

Hybride

De Luxemburgse rederij CLdN heeft bij de Zuid-Koreaanse scheepsbouwer Hyundai Mipo Dockyards twee hybride ro/ro-schepen besteld die beide een capaciteit zullen hebben van 8.000 lane meter.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu