Te late levering van containers niet altijd de schuld van het schip

Volgens een studie van SeaIntel is er niet altijd een verband tussen de te late levering van een container en de stiptheid van de vaarschema’s bij lijnvaartoperatoren.

SeaIntel, dat sinds kort samenwerkt met Inttra, is tot de vaststelling gekomen dat wereldwijd zowat 80% van de schepen aanlegt in de voorziene haven binnen een dag van het aangekondigde vaarschema.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Te late levering van containers niet altijd de schuld van het schip | NT

Te late levering van containers niet altijd de schuld van het schip

Volgens een studie van SeaIntel is er niet altijd een verband tussen de te late levering van een container en de stiptheid van de vaarschema’s bij lijnvaartoperatoren.

SeaIntel, dat sinds kort samenwerkt met Inttra, is tot de vaststelling gekomen dat wereldwijd zowat 80% van de schepen aanlegt in de voorziene haven binnen een dag van het aangekondigde vaarschema.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu