Tweede Maasvlakte: Rotterdam World Gateway kost 900 miljoen

Een volledig geautomatiseerde containerterminal met Super Post Panamax Kranen; de containerterminal van het consortium Rotterdam World Gateway die in 2013 wordt geopend op de Tweede Maasvlakte, moet de technisch meest geavanceerde terminal in de Rotterdamse haven worden.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

L.S.

Wetende dat files de dagelijkse ergernis zijn van veel Nederlanders komen ze met het zoveelste asfalteringsplan.

Een combinatie van slim reguleren middels snelheidsaanduidingen (niet de stompzinnige 80 km zones zoals bij Overschie die maar een aspect van de effecten van het snelverkeer afdekt), dus aangeven wat effectief de beste snelheid is.

Sinds de invoering van de 80km rond Amsterdam is het fileleed erger dan ooit.

Dus ook sneller dan 100 of wellicht 120kmp.u.

Ook in steden

Geplaatst door: J.Janssen op

Mijnheer Been,

U gaat ons toch niet vertellen dat u om fiscale redenen in Belgie woont? Anders zou het geen pas geven om de met onze belastingcenten aangelegde infrastructuur af te geven. Of is dit weer moralistisch?

Geplaatst door: Frank de Kruif op

ben als reiziger in woon-werkverkeer een blij mens dat ik elke dach de a-16 mag berijden tussen rotterdam-hazeldonk, wat mij opvalt is dat het fileprobleem sinds maandagavond wel erg actueel is,onnodig te zeggen wat er zich maandag (na een beetje regen) afspeelde, dus in mijn ochen wederon een hoop verkiezings bla bla, waar we tropuwens toch mee doodgegooid worden,blij dat ik geen moeite heb gedaan om als in belgie verblijvende nederlander een stembiljet aan te vragen. arme zwever, ik ben bang d

Geplaatst door: Steven Been op
Tweede Maasvlakte: Rotterdam World Gateway kost 900 miljoen | NT

Tweede Maasvlakte: Rotterdam World Gateway kost 900 miljoen

Een volledig geautomatiseerde containerterminal met Super Post Panamax Kranen; de containerterminal van het consortium Rotterdam World Gateway die in 2013 wordt geopend op de Tweede Maasvlakte, moet de technisch meest geavanceerde terminal in de Rotterdamse haven worden.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

L.S.

Wetende dat files de dagelijkse ergernis zijn van veel Nederlanders komen ze met het zoveelste asfalteringsplan.

Een combinatie van slim reguleren middels snelheidsaanduidingen (niet de stompzinnige 80 km zones zoals bij Overschie die maar een aspect van de effecten van het snelverkeer afdekt), dus aangeven wat effectief de beste snelheid is.

Sinds de invoering van de 80km rond Amsterdam is het fileleed erger dan ooit.

Dus ook sneller dan 100 of wellicht 120kmp.u.

Ook in steden

Geplaatst door: J.Janssen op

Mijnheer Been,

U gaat ons toch niet vertellen dat u om fiscale redenen in Belgie woont? Anders zou het geen pas geven om de met onze belastingcenten aangelegde infrastructuur af te geven. Of is dit weer moralistisch?

Geplaatst door: Frank de Kruif op

ben als reiziger in woon-werkverkeer een blij mens dat ik elke dach de a-16 mag berijden tussen rotterdam-hazeldonk, wat mij opvalt is dat het fileprobleem sinds maandagavond wel erg actueel is,onnodig te zeggen wat er zich maandag (na een beetje regen) afspeelde, dus in mijn ochen wederon een hoop verkiezings bla bla, waar we tropuwens toch mee doodgegooid worden,blij dat ik geen moeite heb gedaan om als in belgie verblijvende nederlander een stembiljet aan te vragen. arme zwever, ik ben bang d

Geplaatst door: Steven Been op