CMA CGM en Hapag-Lloyd verhogen capaciteit naar Zuid-Amerika

De Franse rederij CMA CGM en het Duitse Hapag-Lloyd vervangen deze maand het laatste schip van 2.800 teu in hun gezamenlijke dienst naar de Zuid-Amerikaanse oostkust door een groter exemplaar.

Deze lijndienst ontstond in augustus 2009 uit een bundeling van CMA CGM’s Safran Service en de Brazil Express van Hapag-Lloyd. De twee partners besloten toen zes schepen van 2.800 teu in te zetten: vier van CMA CGM en twee van Hapag-Lloyd. Hamburg Süd beschikt over een vaste allocatie in het kader van een slotwisselakkoord.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

CMA CGM en Hapag-Lloyd verhogen capaciteit naar Zuid-Amerika | NT

CMA CGM en Hapag-Lloyd verhogen capaciteit naar Zuid-Amerika

De Franse rederij CMA CGM en het Duitse Hapag-Lloyd vervangen deze maand het laatste schip van 2.800 teu in hun gezamenlijke dienst naar de Zuid-Amerikaanse oostkust door een groter exemplaar.

Deze lijndienst ontstond in augustus 2009 uit een bundeling van CMA CGM’s Safran Service en de Brazil Express van Hapag-Lloyd. De twee partners besloten toen zes schepen van 2.800 teu in te zetten: vier van CMA CGM en twee van Hapag-Lloyd. Hamburg Süd beschikt over een vaste allocatie in het kader van een slotwisselakkoord.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu