Maersk wil dagelijks tussen China en Europa varen (update)

De Deense rederij Maersk Line sleutelt aan de vaarschema’s van alle lijndiensten tussen het Verre Oosten en Noord-Europa om een zo hoog mogelijke afvaartfrequentie in de grootste hubs te bekomen.

De gewijzigde rotaties zullen vanaf begin april ingevoerd worden. Het is de bedoeling om de vaarschema’s van alle loops zodanig op elkaar af te stemmen, dat er bijna dagelijks een afvaart is uit de belangrijkste Aziatische havens. Dat zijn Ningbo, Shanghai, Yantian en Tanjung Pelepas. Deze vier havens zullen alle diensten ontvangen, zodat er in de praktijk bijna continu een schip ligt te laden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Maersk wil dagelijks tussen China en Europa varen (update) | NT

Maersk wil dagelijks tussen China en Europa varen (update)

De Deense rederij Maersk Line sleutelt aan de vaarschema’s van alle lijndiensten tussen het Verre Oosten en Noord-Europa om een zo hoog mogelijke afvaartfrequentie in de grootste hubs te bekomen.

De gewijzigde rotaties zullen vanaf begin april ingevoerd worden. Het is de bedoeling om de vaarschema’s van alle loops zodanig op elkaar af te stemmen, dat er bijna dagelijks een afvaart is uit de belangrijkste Aziatische havens. Dat zijn Ningbo, Shanghai, Yantian en Tanjung Pelepas. Deze vier havens zullen alle diensten ontvangen, zodat er in de praktijk bijna continu een schip ligt te laden.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu