Schip Centraal in Rotterdam

Partijen die betrokken zijn bij de afhandeling van zeeschepen in Rotterdam hebben een intentieverklaring getekend die er toe moet leiden dat schepen minder tijd in de haven doorbrengen.

Volgens Havenbedrijf Rotterdam is Het Schip Centraal het ‘begin van onderling afgestemde verkeersplanning in de haven’.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

A.Dutilh schrijft: Niek Stam heeft zichzelf denk ik aan de zijlijn geplaatst door bij eerdere gelegenheden geen enkele positieve bijdrage te leveren aan een beter positioneren van de Rotterdamse haven.
Leg eens uit A. Dutilh waar ik namens havenwerkers geen positieve bijdrage heb geleverd? Je bedoelt toch niet dat convenant om werkloze in de haven te gaan stallen als onze eigen mensen eruit vliegen of al aan de zijlijn stonden en niemand een vinger naar hun uitstak?

Geplaatst door: Niek Stam op

Schepen komen en schepen gaan, als ze te laat komen zorgen de havenarbieders dat ze toch op tijd gaan. Mooie plannen van verenigingen met 09.00 tot 17.00 cultuur, die nu stoer 24/7 mentaliteit willen uitstralen. Havenarbeiders zijn er bij gebaat dat deze verenigingen werk dus werkgelegenheid naar en in rotterdam brengen en houden. Laat dat de voornaamste zorg zijn en overleg met de werknemers vertegenwoordiging, de vakbond, om deze plannen echt te laten werken. Want plannen maken is 1 maar ze op

Geplaatst door: Ben Heinrici op

Vv. Ten koste van hun sociale zekerheid. Daarbij vraag ik mij ook af,met welke havenarbeiders gaan wij dat doen,aangezien de havenarbeiders tot nu toe geen of bijna geen garantie hebben of krijgen over de werkzekerheid binnen de haven van de werkgevers.
Dus mijn advies aan u zou zijn;ga eerst eens rondkijken wie de werkelijke partijen zijn die deze intentie die u bent overeengekomen kunnen waar maken en uitvoeren.

Geplaatst door: Martin Norbert op
Schip Centraal in Rotterdam | NT

Schip Centraal in Rotterdam

Partijen die betrokken zijn bij de afhandeling van zeeschepen in Rotterdam hebben een intentieverklaring getekend die er toe moet leiden dat schepen minder tijd in de haven doorbrengen.

Volgens Havenbedrijf Rotterdam is Het Schip Centraal het ‘begin van onderling afgestemde verkeersplanning in de haven’.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

A.Dutilh schrijft: Niek Stam heeft zichzelf denk ik aan de zijlijn geplaatst door bij eerdere gelegenheden geen enkele positieve bijdrage te leveren aan een beter positioneren van de Rotterdamse haven.
Leg eens uit A. Dutilh waar ik namens havenwerkers geen positieve bijdrage heb geleverd? Je bedoelt toch niet dat convenant om werkloze in de haven te gaan stallen als onze eigen mensen eruit vliegen of al aan de zijlijn stonden en niemand een vinger naar hun uitstak?

Geplaatst door: Niek Stam op

Schepen komen en schepen gaan, als ze te laat komen zorgen de havenarbieders dat ze toch op tijd gaan. Mooie plannen van verenigingen met 09.00 tot 17.00 cultuur, die nu stoer 24/7 mentaliteit willen uitstralen. Havenarbeiders zijn er bij gebaat dat deze verenigingen werk dus werkgelegenheid naar en in rotterdam brengen en houden. Laat dat de voornaamste zorg zijn en overleg met de werknemers vertegenwoordiging, de vakbond, om deze plannen echt te laten werken. Want plannen maken is 1 maar ze op

Geplaatst door: Ben Heinrici op

Vv. Ten koste van hun sociale zekerheid. Daarbij vraag ik mij ook af,met welke havenarbeiders gaan wij dat doen,aangezien de havenarbeiders tot nu toe geen of bijna geen garantie hebben of krijgen over de werkzekerheid binnen de haven van de werkgevers.
Dus mijn advies aan u zou zijn;ga eerst eens rondkijken wie de werkelijke partijen zijn die deze intentie die u bent overeengekomen kunnen waar maken en uitvoeren.

Geplaatst door: Martin Norbert op