Maersk pleit voor vrije cabotage in China

David Skov die voor Maersk Line regioverantwoordelijke is in Zuid-China, roept de Chinese regering op om maritieme cabotage verder te liberaliseren.

Tot voor kort was binnenlands containervervoer per schip voorbehouden aan Chinese carriers met schepen onder Chinese vlagen. Voortaan mogen Chinese rederijen ook boten onder buitenlandse vlag inschakelen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Maersk pleit voor vrije cabotage in China | NT

Maersk pleit voor vrije cabotage in China

David Skov die voor Maersk Line regioverantwoordelijke is in Zuid-China, roept de Chinese regering op om maritieme cabotage verder te liberaliseren.

Tot voor kort was binnenlands containervervoer per schip voorbehouden aan Chinese carriers met schepen onder Chinese vlagen. Voortaan mogen Chinese rederijen ook boten onder buitenlandse vlag inschakelen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu